donderdag 18 augustus 2016

Snelle kroniek van vier dagen

Hendrik kwam maandag middag aan. Dat betekende wasmachines laten draaien, lekker koken en een lange avond praten.

Dinsdag was een heel gezellige dag. We reden samen naar Nany waar Zeger, Elena, Matthias, Eva en hun mama op ons wachtten.
We waren net aangekomen of we waren getuigen van het eerste kruipsucces van Eva!
Met twee auto's reden we naar de Riddershoeve in Schoten, waar de kindjes (vaak samen met hun "nonkel" Zeger) speelden in de kleine speeltuin, een ijsje en limonade kregen terwijl wij genoten van een biertje.






Foto's Roger

Daarna ging het naar de grotere speeltuin in het aanpalende park. Daar was het dolle pret voor Elena en Matthias (en hun mama, oma en "nonkel" Zeger) terwijl "nonkel" Hendrik, Nany en Roger pasten op kleine Eva.


Foto's Roger
Nadat de kindjes en Zeger met onze dochter terug naar het Leuvense waren gereden, maakte ik bij Nany eindelijk selder met balletjes klaar. We praatten nog een hele tijd, Nany onder andere over haar vele plannen voor het weekend.

Thuis wachtte een beetje werk waar ik woensdag enkele uren aan besteedde (en daarvoor moest ik me verontschuldigen op de redactievergadering van de werkgroep WOI) waarna we uitgebreid boodschappen gingen doen. Daarna nog een lange praatavond (nadat we onder andere gevulde paprika's en courgettes hadden gegeten).

Vandaag brachten we Hendrik naar het station na het middagmaal en een wandeling van een klein uurtje in Sint-Truiden.

Ik heb deze dagen uiteraard geen tijd gevonden om mails te beantwoorden, noch jouw brief die gisteren is aangekomen, vriendin Jeannine. Daar probeer ik straks tijd voor te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten