donderdag 30 augustus 2012

Een doodgewone dag

Weer goed vertaald vandaag en toch tijd gemaakt voor een korte wandeling, deze keer in Vechmaal. Het weer was nog steeds heel mooi, maar ik vond dat het al een beetje naar de herfst geurde. Ik heb niet voor het eten moeten zorgen: we aten mosselen en die kookt Roger altijd. Ze waren lekker!

Na het eten, met een stukje chocolade en mijn boek een uurtje (nee, iets meer, “De wereld van Sofie” was te boeiend) in de relax gezeten.

Nu ga ik nog wat verder lezen, met een Westmalle Trappist binnen handbereik. Heel mijn vroegere kennis van de filosofie wordt op een speelse en duidelijke manier opgefrist, je krijgt echt aanschouwelijke voorbeelden en het bovenliggend verhaal is zelfs spannend!

2 opmerkingen:

  1. Dus.....dan toch goed gekozen !
    Vonden het boek ook heel goed ! Daarna heb ik verschillende filosofen opgezocht op .....GOOGLE...natuurlijk. Is boeiend !
    Kusje,
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Filosoferen vind ik de meest boeiende bezigheid, Françoise! Daar ben ik dus constant mee bezig en dat boek stimuleert me nog meer!
    Echt tof dat jullie dat hebben ingezien!

    BeantwoordenVerwijderen