maandag 13 augustus 2012

En maar werken!

Onze wandeling bestond vandaag uit boodschappen doen. Voor de rest heb ik alleen gewerkt aan de vertaling terwijl Roger onze kamer en die van onze dochter (ik zou die nu beter “die van Elena” noemen), die nu ook dienst doet als logeerkamer, onder handen nam. Bedankt, Roger! Je hebt mij veel tijd doen uitsparen!

En… We hebben even geskyped met Elena en haar ouders tussen de middag. Alleen kregen zij ons niet te zien! Jongens, jullie zullen daar toch eens moeten naar kijken! Via mijn pc gaat het al helemaal niet meer en nu weigert die van Roger ons te tonen! Glimlach 

Elena (die, waarschijnlijk omdat ze ons alleen hoorde en niet zag, een link leek te leggen met de telefoon en herhaaldelijk ‘hallo!’ zei) vertelde over een “boek” dat ze “bos” noemt (omdat het over 2 kindjes gaat die in een bos wandelen), over haar “papa” die “thuis'” was, over  het feit dat hij straks ging werken met de “fiets”, dat ze “appel” ging eten, en nog zoveel meer. Ik hoorde haar op een zeker ogenblik duidelijk ‘oma’ zeggen! Haar taalverwerving gaat er goed op vooruit! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten