maandag 10 september 2012

Roger en Guy Missotten blijken achterneven te zijn!

Raar is het toeval (niet waar, Hendrik?)! Sinds mijn tante-vriendin Françoise mij op de blog van Guy Missotten heeft gewezen, zijn Roger en Guy druk met elkaar aan het mailen geweest! En, terwijl ze elkaar vertelden over respectievelijke familieleden kwamen ze tot de constatatie dat hun grootvaders van moederskant broers waren! Ze zijn dus achterneven!

We hebben afgesproken met Guy, heel binnenkort in Leuven!

Ik denk dat Dirk Lambrechts “hierboven” aan het glimlachen is! Wist hij al langer dat Guy (die hij ooit aan mij heeft voorgesteld) niet zo verre familie is van mijn Roger (die ik ook via Dirk heb leren kennen)?Glimlach

Lieve Françoise, ooit spreken we nog eens (hier of bij jullie) over deze eigenaardige “toevalligheden”!

2 opmerkingen:

  1. Waar een Tante al niet goed voor is hè ! Guy reageert ook op mijn berichtjes, maar wij zijn geen familie....! Dus...toeval bestaat dan toch ook nog. Geniet van jullie gesprekjes. Kusje
    Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toeval bestaat inderdaad! Maar is het toeval? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen