donderdag 18 oktober 2012

Voorbije tijd

Het was prachtig weer vandaag maar we hadden geen tijd voor een wandeling. Roger moest immers op geneeskundige controle (dat moet af en toe gebeuren), we deden nog enkele boodschappen, bestelden een zo typisch mogelijk Limburgse taart – maar daar vertel ik morgen meer over - gingen naar de bibliotheek van Kortessem waar Roger eindelijk dat boek over de bokkenrijders, waar hij al zo lang naar zocht, vond; en hebben nog een beetje verder schoongemaakt. O ja, en ik was ook nog een hele poos bezig met de boekhouding van de KVLS. Ik steek daar naar mijn “goesting” veel te veel tijd in… Maar ik ben dan ook alles aan het digitaliseren: voor mij berekenden de penningmeesters bijvoorbeeld nog alles met een rekenmachientje!

Deze avond nog wat gelezen, eerst in “Sprakeloos” van Tom Lanoye, meegebracht uit de bibliotheek… maar om de een of andere reden “geraakte” ik niet in het boek. De nieuwe roman van Daniël Depireux kon me dan weer langer boeien.

En nog maar eens met veel heimwee gekeken naar een filmpje dat Ria Voet mij onlangs doorstuurde: Barney, nog  op zijn best! Die tijd is voor goed voorbij… Hoewel? Als Barney, zoals ik denk,  meer is dan die knoken die nu aan het vergaan zijn…

Voorbije tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten