zondag 19 oktober 2014

Een heel fijn weekend gehad…

… met als absoluut hoogtepunt het feest voor de 85 jaar van tante José, die niet onze echte tante is, maar zo goed als (voor meer uitleg zie link hierboven). Wat vond ik het fijn die hele familie weer te zien: onze vroegere buurtjes, met hun echtgenoten, ex-en (jawel, en dat vond ik bijzonder “tof”!), kinderen en kleinkinderen, hun tantes, nonkels, hun neven en nichten met wie we destijds vaker speelden dan met onze eigen nichten en neven. Ook Nany (mijn moeder) was daar, mijn zus Bie en haar echtgenoot, Nononc en (tante) Françoise en Roger en Lily Beeckman. En een paar buren van Nany met wie ik heel goed overeenkom. Het werd een ontzettend gezellige familiereünie, met heel lekkere hapjes en drankjes. Een prachtig feest!

PA191569

PA191529 Tante José wordt 85 jaar (foto’s Roger)

PA191519

PA191521

PA191537 Foto’s Roger

PA191547 Eigen foto

PA191549 Nany, Lily, Françoise en Nononc (eigen foto)

Onze wandeling in het ons tot nu niet bekende natuurreservaat “De Teut” in Zonhoven vond ik dan weer iets minder geslaagd (al heb ik er alles bij elkaar wel van genoten): het is een heel mooi gebied dat, hoewel heuvelachtiger, doet denken aan de Heide in Kalmthout, maar ik vond het er te druk (heel veel wandelaars en constant verkeerslawaai).

PA181508

PA181510

PA181511

PA181513 Foto’s Roger

En ja, alle “bestelde” kweeperen en walnoten zijn bij Nany geraakt: alle “bestellers” kunnen ze gaan afhalen na een telefonisch afspraakje met haar! Glimlach We hadden er zelfs wat te veel meegenomen, en die zijn vlotjes van de hand gegaan! Gratis uiteraard! Glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten