zaterdag 17 september 2016

Feestje voor Nany

Vandaag vierden we eindelijk de 85 jaar van Nany.

Roger en ik haalden eerst Zeger af in Leuven en reden daarna naar Nany die we samen met tante José meenamen naar De Bist in Ekeren. Daar stonden mijn zus, mijn broertje en hun respectievelijke (gedeeltelijke, want onze drie nichtjes konden niet komen) gezinnen, Nononc, Françoise, Lily en Roger ons al op te wachten. Onze dochter kwam iets later aan, samen met haar echtgenoot en de drie kindjes, en nog even later verscheen Hendrik. Elena en Matthias hebben zich tussen hun spaghetti en het kinderijsje goed geamuseerd in de speeltuin, en Eva lachte bijna de hele tijd (hoewel, ze heeft ook even gehuild: ze werd te moe en geraakte niet in slaap).



Tante José en Eva (foto's Roger)
Ik was echt blij iedereen nog eens te ontmoeten, het etentje was heel lekker, de sfeer prima, kortom een geslaagd feestje.




Foto's Roger
Voor meer foto's zie bij (tante) Françoise.

Maar ik stelde vast dat Roger en ik bijna meer verwend werden dan Nany. Hendrik had voor mij zwarte chocolade bij vanwege mijn vriendin Jeannine. Bedankt Jeannine! En van neef Anton en zijn vriendin kregen we een pompoen en drie dikke courgettes van eigen kweek cadeau!

Deze keer ben ik niet buiten gaan roken (dampen kun je heel discreet zodat het niet hoeft op te vallen als je dat doet waar het eigenlijk niet mag) en ik heb dus praktisch de hele middag gezeten. Wel, ik merkte dat mijn knieën daar niet van gediend waren!

En... ik blijk steeds moeilijker conversaties te kunnen volgen als er veel geroezemoes is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten