zaterdag 22 oktober 2016

Algemene vergadering van de KVLS

Dit jaar waren we eindelijk nog eens vrij op de dag van de algemene vergadering van de KVLS.

Jeannette had gezorgd voor een zaal onder de Evangelische kerk in Waterschei. Buiten de bestuursleden en hun partner ontmoetten we er onder anderen nog eens Raymond en Joke,  Kristien (de dochter van Emmy Swerts zaliger) en Jan Gerits.





Foto's Roger
Na de koffie/thee met taart reden we naar het Euro-planetarium in Genk waar we getrakteerd werden op een boeiende film over de geschiedenis van de ruimtevaart.

Rond 18 uur werden we verwacht in restaurant 't Konijntje in Winterslag waar we ons te goed deden aan een meer dan uitstekend en copieus diner: aperitief met twee hapjes, Gandaham, rauwkost en meloen, groentesoep, varkenshaasje of forel met champignons en groenten en crème brûlée.

We zijn een literaire vereniging en dus lazen sommigen voor uit eigen werk maar gelukkig werd  er veel ruimte gelaten voor informele babbels.



Foto's Roger
Wat mij betreft, een geslaagde middag en avond dus en dat restaurant vind ik echt een aanrader!

Ik heb wel te veel geld uitgegeven. Nee, het restaurant was echt niet duur, maar buiten Jeannette hebben ook Edith en Ingrid onlangs een boek uitgegeven en uiteraard wilde ik die drie boeken kopen. Zeggen dat ik me had voorgenomen een poosje heel zuinig te zijn!:-)

En nog even deze bedenking: vorige donderdag en deze avond is me opgevallen dat de meesten van onze kennissen houden van de drukte die ik tevergeefs probeer te vermijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten