dinsdag 18 december 2018

Over een film en mijn "Nononc"

Deze avond wilden Roger en ik samen naar een bepaalde film kijken. We herinnerden ons echter de titel, de regisseur en de acteurs niet meer! Wel enkele scènes, bepaalde liedjes maar zelfs niet het plot (het moet zijn dat vooral de sfeer ons bijzonder had aangesproken). We hebben gezocht, online en tussen onze eigen films, maar begin daar eens aan met zo weinig gegevens!
Dus hebben we het maar opgegeven... maar wel beslist morgen samen naar een andere film te kijken waar we deze avond toevallig op vielen.

Voor de rest valt er niet veel te melden over deze dag die vooral werd besteed aan onze uitgebreide boodschappen.

Wel heb ik me de hele dag heel blij gevoeld. En dat komt door een droom die ik vorige nacht had.

Wat ik er me van herinner.
Iemand (ik weet echt niet wie) zei me: 'Ga toch even op bezoek bij jouw Nononc!'.
'Die is toch overleden,' antwoordde ik.
'En wat zou dat? Hij verwacht je!'
Ik volgde dus die persoon (ik weet echt niet wie het was) naar een gebouw of een soort huis (daaromtrent is mijn herinnering heel vaag) waar ik Nononc ontmoette die me duidelijk verwachtte. We kusten elkaar en Nononc zei me met twinkelende ogen: 'Ik ben hier echt heel gelukkig, zeg dat maar aan iedereen daar bij jullie!'.
Toen werd ik wakker met een ongelooflijk blij gevoel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten