donderdag 20 februari 2020

Van "De Brug" naar de "Engelenburcht"

Afspraak in het Leuvense met vriend Karel vandaag. Zoals meestal gingen we samen met hem eten in "De Brug" in Herent. Weer heel lekker, niet te duur maar te copieus voor Roger en mij (niet voor Karel).




Terwijl we daar bijpraatten, begon het opnieuw te regenen en te waaien: weer geen wandeling! In de plaats reden we naar de "Engelenburcht" in Tildonk, waar we nog wat dronken en verder praatten tot ongeveer 17 uur. Geregeld zaten we daar helemaal alleen, wat niet onaangenaam was (het is er heel rustig en gezellig)

Eigen foto's

Foto gemaakt door Karel
We brachten uiteindelijk Karel terug naar zijn flat en reden naar Haspengouw in de gietende regen, langs een heel drukke E40.

Onderweg dacht ik nog aan Karel die deze avond niet meer, zoals vroeger, zijn dag zou kunnen vertellen aan Colette.
Over die eenzaamheid klagen veel weduwnaars/weduwen die we kennen... en ik vroeg me af of Roger en ik ons in hun geval even eenzaam zouden voelen. In het naar huis rijden hebben we immers geen drie zinnen uitgewisseld. Nee, niet omdat we boos waren op elkaar, gewoon omdat we niets speciaals meer te zeggen hadden!
Nu, het is niet omdat we allebei weinig praten dat ik graag snel afscheid zou willen nemen, integendeel!😉

1 opmerking: