vrijdag 12 juli 2019

Father Brown

De keuken kreeg een schoonmaakbeurt vandaag en wat haat ik dat werk! Maar kom, we zullen het maar van de positieve kant bekijken: dat werk bezorgde me bijna twee uur vrij intensieve beweging.

En de stapel weg te geven boeken blijft aangroeien
Voor de rest, geen wandeling omdat het regende (eindelijk), wel, na een telefoontje met mijn moeder Nany, mosselen gaan kopen die Roger deze avond klaarmaakte. Ze waren lekker (maar mosselen zijn niet mijn favoriete gerecht).

Ikzelf heb tussendoor nog boeken gesorteerd. Vandaag nam ik de boeken over esoterie en spiritualiteit onder handen. Het viel me op dat ik van de 6 oorspronkelijk volle boekenplanken er 5 volle heb behouden!



Eigen foto's
De boeken over kunst heb ik ook bekeken en daarvan heb ik er geen enkel weggedaan. Wel heb ik gemerkt dat in de bibliotheek nog één hele doos met boeken over religie en één volle doos kunstboeken staan. Die moet ik morgen of zo dus nakijken.

Na ons avondeten (en mijn uurtje lectuur op papier met een blokje bittere chocolade smeltend op mijn tong) stelde Roger voor samen te kijken naar een aflevering van "Father Brown". Ik kende die serie niet... en vond ze echt een revelatie ! Morgen wil ik graag nog samen naar een aflevering kijken, liefje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten