zaterdag 14 maart 2020

Sint-Truiden

Ik wilde eerst op de buiten wandelen vandaag, in een natuurgebied of gewoon door de velden. Roger had echter duidelijk meer zin in nog eens Sint-Truiden. Dat deden we dus. Het was kouder dan gisteren maar de wandeling was aangenaam.

Het was ongewoon stil in Sint-Truiden met al die gesloten winkels... maar dat maakte het des te meer rustgevend. En weer ontdekten we, tussen ons bekende straten of pleintjes, straatjes die we niet kenden. Een heel gezellige stad!

Omwille van het Coronavirus zijn de lessen van dochterlief opgeschort tot aan de paasvakantie. Dat maakt dat ze de kindjes kan opvangen zolang hun school gesloten is. Dat probleem is dus ook opgelost!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verwijderd wegens ongevraagde reclame. Ik wil zeker geen ongevraagde reclame op mijn blog. En ik vraag me af waarom ik dat steeds meer krijg!

      Verwijderen