dinsdag 20 december 2022

Nuance

Ik kon weer rekenen op Marie-Claire vandaag!

Terwijl ik bij Roger was, kreeg ik eindelijk een telefoontje van zijn behandelende arts. Blijkbaar was Roger te optimistisch! Hij had me gezegd dat de oorzaak van de ontsteking gevonden was; de dokter zei me dat ze vermoeden dat ze die oorzaak hebben gevonden. De ontsteking is nog niet helemaal verdwenen en dus kunnen ze niet met zekerheid zeggen wat de oorzaak was. Roger zei me dat hij "weldra, binnen een paar dagen naar huis mag", de dokter zei me dat ze hoopt dat Roger nog voor Kerstmis naar huis mag. Een kleine nuance dus, en niet zo prettig!

Om 20 uur kwam Marie-Claire me dus weer ophalen aan het ziekenhuis. Onderweg praatten we over vroeger en nu en terloops vertelde ik over de serie "Dertigers" en het feit dat ze daarin constant op hun mobieltje zaten te tokkelen. Toen vertelde buurvrouw me dat de VRT deze avond de film "Dertigers kerstspecial" uitzendt. Ik denk dat ik daar straks even ga naar kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten