maandag 29 april 2019

Weer een volle dag!

Na de gebruikelijke huishoudtaken, een telefoontje naar Nany en wat lectuur stelde Roger voor even in Sint-Truiden rond te wandelen (zo kon hij naar etalages kijken, en dan vooral naar horlogewinkels). Hoewel ik liever in de velden had gewandeld, stemde ik toe: als hij maar beweegt.

Uiteraard reed hij eerst naar de Kringwinkel... waar ik me weer liet verleiden door een boek over etiquette:

Eigen foto
Het was vrij mooi weer (we haalden de 18°C) en eigenlijk vond ik het jammer toen het tijd was om naar huis te rijden om voor het avondeten te zorgen.

Na dat eten, rond 20 uur, kwam er een vertaling aan, tegen morgenavond (die is al zo goed als klaar, alleen moet ik die nog zeker  twee keer nalezen morgen).

En dan stelde Roger voor naar een aflevering van Witse te kijken. Ik heb ervan genoten al vond ik in het begin het acteren wat ondermaats.

Geen tijd gevonden om mijn vroegere dagboeken verder over te typen: deze dag "zonder verplichtingen" zat weer zo vol!

O ja, broertje werd vandaag 56 jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten