vrijdag 12 april 2019

Back up

Al een hele poos geleden mailde Hendrik ons dat hij onze "familiefilmpjes" kwijt was geraakt door een computerprobleem. De enige "back up" daarvan lag dus bij mij, op mijn pc. Of wij wilden zorgen voor nog een andere back up. Dat beloofden we.

Maar... het werd hier toch zo druk de voorbije weken!

Vandaag echter (eerste gezamenlijke beslissing op onze "date" 😉) kochten we een externe harde schijf (weer 100 euro uitgegeven en dus weer een bezoekje minder aan de kapper voor mij - ik ben aan het grappen, want ik ga praktisch nooit naar de kapper, maar ik weet niet of ik nog zal grappen als ik "zo grijs als een duif" word, zoals enkele van mijn vriendinnen dat noemen).

Wel, na bijna 9 uur blijkt ongeveer één derde van de gegevens overgeladen. Dat duurt dus nog twee dagen, die back up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten