dinsdag 16 juli 2019

Geluk voor het grijpen

We reden vandaag naar de autokeuring en ik had, voor als we lang zouden moeten aanschuiven, een van de boeken bij die onze vrienden Liliane en Paul ons onlangs gaven. "Geluk voor het grijpen" ("Try giving yourself away") van David Dunn.
We moesten praktisch niet aanschuiven maar ik begon er toch in te lezen. Je had gelijk, Paul... het is niet goed. Er staan heel vanzelfsprekende zaken in, aan elkaar geregen door nietszeggende en bladvullende voorbeelden.

Later heeft Roger nog een poosje gras staan maaien in onze wei... en onze bosmaaier heeft het begeven. Misschien wordt het tijd om aan een zitmaaier te denken? Heel duur, maar dat maaien gaat Roger geen jaren meer volhouden, vrees ik!😒

Terwijl ik dit schrijf, krijg ik een mail binnen van een goede vriend (ik schreef al vaak over hem maar voorlopig geef ik zijn identiteit niet prijs). Heel slecht nieuws, heeft hij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten