zondag 14 juli 2019

"L'adversaire" van Emmanuel Carrere

Ik moest eigenlijk ons terras een beurt geven vandaag maar het is zondag hé, en dan is slaafs werk verboden, of niet?

Dus werd het vooral lectuur. Ik begon te lezen in dat boek geleend van Chantal en André en kon niet meer ophouden.

Eigen foto
Auteur reconstrueert het leven van Jean-Claude Romand. Een waar gebeurd verhaal dus, en goed geschreven. Spannend maar akelig!

Toen Roger tussen twee regenbuien door een wandelingetje voorstelde in "Hof ter Biest", stemde ik wel toe. Daar bleek een "invasie" van Sikhs aan de gang te zijn. We vernamen dat ze daar vandaag hun jaarlijks  Kadabbi-tornooi hielden.

Nog een glaasje wijn in "ons" cafeetje maar eigenlijk had ik haast om verder te lezen. Wat ik deze avond dan ook deed na het eten... tot we samen nog keken naar een aflevering van "Father Brown".

Zalig, zo'n zondag zonder verplichtingen gezellig onder ons tweetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten