zaterdag 18 januari 2020

Nany

Ik had dus deze avond Nany aan telefoon.

Toen ik haar vroeg hoe het feestje was geweest, wist ze niet waarover ik het had (ze beweerde zelfs dat haar leven vrij rustig is in dat rusthuis, dat ze veel leest, geniet van het lekkere eten, maar dat er niet zoveel wordt georganiseerd waarin ze geïnteresseerd is).

Ik herinnerde haar eraan dat ik met Kerstmis had gezegd dat we haar vandaag zouden halen om het weekend samen met ons door te brengen. En dat ze toen had geantwoord dat er vandaag een feest was voor een honderdjarige in het rusthuis en dat ze daar absoluut wilde aan deelnemen.

'Ha ja,' zei Nany, 'maar ik had me vergist, dat is pas volgende week!'.

Ik weet dat ze veel begint te vergeten en te verwarren, dus vond ik haar antwoord niet heel vreemd... maar op het uur dat ze belde, was het al veel te laat om nog even over en weer (ongeveer 3 uur) naar het Antwerpse te rijden om haar te gaan halen! Dus toch geen Nany hier dit weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten