donderdag 27 februari 2020

Om de avond te eindigen..

... nog met Roger gekeken naar een verfilmde enquête die me eigenlijk maar matig boeide. Ik weet niet waar hij die film heeft gevonden (ik vermoed niet tussen onze eigen films) en kan er dus geen link naar plaatsen.

Daarna keek ik naar de jongste video van Bruno.  Waar ik "toevallig" op viel nadat ik in een mail naar Bernadette had gezegd dat niet alleen wat je kunt zien, tasten, ruiken, horen enzoverder bestaat. Bruno zegt net hetzelfde als wat ik spontaan schreef in die mail en destijds in mijn roman "De ivoren toren", namelijk dat ons brein misschien niet ons bewustzijn voortbrengt, maar wel (een deel?) van een universeel bewustzijn capteert.

1 opmerking:

  1. If you're trying to lose fat then you absolutely have to get on this totally brand new custom keto plan.

    To produce this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional chefs united to develop keto meal plans that are efficient, painless, money-efficient, and delicious.

    Since their launch in early 2019, hundreds of clients have already transformed their figure and well-being with the benefits a proper keto plan can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones given by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen