zondag 4 november 2018

Feest bij Debby en Hendrik

Na de middag haalden we Zeger af in Leuven, reden daarna naar Nany die we ook oppikten om samen naar Hendrik en Debby te gaan.
Daar wachtten de ouders en de broer van Debby al op ons (en ik merkte dat mijn hoogtevrees verminderd is op de steile trap).

Bij heel lekkere hapjes en drankjes, en afwisselende muziek (Hendrik had rekening gehouden met al onze smaken: Roger en ik kregen zelfs The Dubliners, Georges Brassens en Jean-Jacques Goldman - die ik destijds mijn aan mijn leerlingen leerde kennen - voorgeschoteld) werd er gezellig gekeuveld, gelachen, gekeken naar een paar filmpjes van Zeger en zelfs vrolijk gerapt (door Debby) tot we aan tafel mochten.

Debby en Hendrik hadden een hele boel gerechten klaargemaakt: tortilla, vegetarische paella, erwtjes, patatas bravas, champignons met look, gebakken spekjes, vegetarische balletjes en nog veel meer. Dat heeft zo gesmaakt dat ik eigenlijk wat te veel at.
Daarna nog chocomousse of pannenkoeken!

Iets over 21 uur verlieten we onze kinderen (de ouders en broer van Debby waren al iets eerder vertrokken), brachten we Nany naar huis en reden we daarna via Leuven om Zeger af te zetten.Om 23:45 uur waren we thuis.

Nee, dochterlief, schoonzoon en hun kindjes waren er niet bij vandaag: die kwamen deze avond laat pas thuis van een reisje.

1 opmerking: