vrijdag 11 januari 2019

Bruno, het "medium"

Hijzelf houdt blijkbaar niet van dat adjectief! Bescheiden is hij dus wel! Maar... mij intrigeert hij tot en met!

Nadat we naar die aflevering van Aspe hadden gekeken, hebben Roger en ik ons weer aan onze pc's (tja, we zijn ouderwets:we gebruiken geen tablets)  tegenover elkaar, beziggehouden met onze eigen zaken (wat mezelf betreft: mails beantwoorden - ja hoor, nog vaak van mensen die klagen over hun lot, al is het serieus verminderd de laatste tijd en vind ik dat ik daar hier niet constant moet over vertellen; wat Roger betreft, om op de hoogte te blijven van het wereldnieuws - vermoed ik toch).

Ikzelf blijf geïntrigeerd door die Bruno die ik onlangs ontdekte. Dus zocht ik even verder naar getuigenissen over hem en viel ik op dit.

Allemaal heel eigenaardig, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten