woensdag 12 januari 2022

Druk of verslaafd?

Ik had het deze dagen "druk"! Vond ik, al was "druk" een paar jaar geleden wel echt veel "drukker"!  Weer een overlijden in de familie (een aangetrouwde neef, of "kozijn" zoals wij zeggen, van Roger, 2 jaar ouder dan ik), Nany bellen die de ene dag zich vrij goed voelt maar de volgende dag weer slechter, een beetje huishouden, koken, mailtjes beantwoorden, en "proberen" te chatten met Elena. Grappig: sinds de school hervatte, vraagt ze me soms nog in een chatbericht of ik "er ben", ik antwoord pas uren later dat ik er "nu" wel ben maar zij is er dan blijkbaar niet, maar uren later weer: "ben je er nu, oma?" en... dan "ben ik" er weer niet! Nee, "chatten" is toch niet echt mijn ding! Ook zitten nadenken over cadeautjes voor de verjaardag van de kindjes (Eva, die op 3 december vorig jaar 6 werd, moest al te lang wachten!) en beslist dat ik wat geld zou geven aan hun mama zodat ze samen kunnen "shoppen", én samen met Hendrik een beslissing genomen die ik niet zo leuk vind maar waar ik wel volledig achter sta in verband met ons volgend bezoek aan Nany (later meer daarover). Maar vooral, je gelooft het niet: heel (te?) veel tijd besteed aan het kijken (online) naar het vierde seizoen van de televisieserie "Dertigers". Ik ga straks trouwens nog naar aflevering 19 van de 24 kijken! Ik geniet er nog steeds evenveel van, vind het nog altijd levensecht (denk ik toch, want het gaat over een jongere generatie), het overdreven gebruik van gsm's hindert me nog steeds even fel maar met dat "tussentaaltje" heb ik me verzoend! 

Ik kijk nu even verder voor het slapengaan!😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten