vrijdag 10 mei 2019

Eindelijk is het gras afgereden!

Er valt niet veel te vertellen over deze dag, tenzij dat mijn moeder Nany vandaag 88 jaar werd. Ik belde haar op terwijl ik de keuken schoonmaakte en we hadden een interessante conversatie over de taken van een huisvrouw! 😏 En ze keek vol verwachting uit naar het bezoek van mijn vriendin en haar partner!

Terwijl ik dus de keuken schoonmaakte, heeft Roger eindelijk het gras afgereden (we werden gespaard van regen vandaag). Dat gaf hem meer dan voldoende beweging dus drong ik daarna niet aan op een wandeling ondanks het relatief mooie weer.

Eigen foto
Ikzelf belde nog heel even met V. en we vonden ergens volgende week een gaatje om voor een uurtje af te spreken.

O ja, deze avond heb ik deze heel interessante documentaire over de ziekte van Alzheimer bekeken. Daarna sprak Roger (die uiteraard ook weer aan zijn pc zat) me over deze vertaaltool. Als het inderdaad zo goed werkt als het filmpje laat uitschijnen, zijn binnenkort ook tolken overbodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten