zaterdag 4 januari 2020

Cadeaus

Ik vergat daarstraks te vertellen dat Matthias, nadat ik hem en zijn zus had gevraagd wat hen zo fascineerde in die Legoblokjes, had gezegd dat hij "eigenlijk iets dergelijks wilde krijgen" op het gezamenlijk verjaardagsfeestje dat binnenkort plaatsvindt.

Toen ik daarna (na onze thuiskomst) heel even tijd voor mezelf kreeg, heb ik voor hem meteen een doos "Lego classic" online besteld.

Gisterenavond, nadat de kindjes naar bed waren, had ik al online een cadeau voor Elena besteld (ook na het luisteren naar haar wensen) en eergisteren heb ik er een voor Eva besteld.

De prijs van de geschenken is absoluut niet gelijk: als ik me goed herinner, zal Matthias iets duurder krijgen dan Eva, en zij iets duurder dan Elena. Ik heb echter besloten niet te proberen te "compenseren": het voornaamste is dat ze elk content zijn met hun geschenk, niet hoeveel het kostte. Daarbij: een volgende keer liggen de verhoudingen waarschijnlijk anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten