vrijdag 10 januari 2020

Eindelijk nog eens een vertaling!

En niet zo'n kleine: 10 volle A4-bladzijden tegen zo snel mogelijk (voor één keer niet tegen morgen dus).
Ik was er heel blij mee en ben er meteen aan begonnen na het avondeten (overdag had ik verder teksten nagelezen voor de werkgroep, na toch enkele huishoudtaken).

Weer heel interessant (ik mag uiteraard niet vertellen waarover het gaat, maar ik mag wel verklappen, denk ik, dat ik onder andere een hele bladzijde te vertalen kreeg over de verschillende soorten cookies, hun werking en de manier om ze uit te schakelen, plus de nadelen daarvan).

Hoewel ik het met al die bezigheden nogal druk had (geen wandeling wegens weer te miezerig) vond ik toch de tijd om enkele mails van vrienden te beantwoorden en naar Nany te bellen.

Ik dacht dat ze me er meteen zou aan herinneren dat mijn vader zaliger, haar echtgenoot dus, vandaag 91 jaar zou zijn geworden... maar nee!
Ze had trouwens niet veel tijd: ze kwam net van een receptie en maakte zich klaar voor een avondfeest, met zelfs een bal. Allemaal in het rusthuis, jawel!
Er wordt daar blijkbaar nogal wat gefeest!

Ik ga nu nog één dag uit mijn puberdagboeken overtypen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten