vrijdag 31 augustus 2018

Blaarmolen

Roger wilde nog eens naar de Blaarmolen. We reden deze middag dus naar het natuurreservaat De Kevie in Tongeren en wandelden aan de rand van de Jeker tot aan de molen en terug: een uur lopen.
Daarmee had Roger zijn dagelijkse beweging gekregen.

Het was er rustig (slechts een paar mensen ontmoet, maar wel paarden en reigers) en rustgevend. Wat deugd deed in deze triestige periode (ik denk aan onze schoonbroer zaliger en mijn oom Nononc met wie het nog steeds niet zo goed gaat).

Deze avond, na een kort bezoek aan buurvrouw Marie-Claire,  verder gelezen in Rogers notities over de islam. Die had ik al veel vroeger moeten krijgen! Eigenaardig dat hij er nooit aan dacht me die te geven, vermits ik al zo lang zeg dat ik daar meer wil over leren/lezen.
Maar kom, nu heb ik ze en het is heel interessante lectuur!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten