maandag 15 oktober 2018

Foto's van april 1976

We hebben vandaag weliswaar de plek niet teruggevonden waar Roger en ik als prille verliefden voor de eerste keer in een heel klein tentje kampeerden, maar...

Terwijl ik zocht naar foto's van vroeger in Rogers map "afbeeldingen" (daar heb ik toegang toe) en in feite zocht naar foto's van mijn "Nononc", viel ik (toevallig?) op deze foto's van die kampeerpartij in april 1976:







Ongelooflijk dat we ooit in zulk klein tentje sliepen!





Foto's Roger (behalve die waar hij zelf op staat, die heb ik gemaakt)
Ik weet waarom ik niet onmiddellijk op foto's van Nononc viel (maar niet waarom ik wel op deze foto's terechtkwam). De foto's van mijn oom zitten uiteraard in veel vroegere of latere mappen... maar in welke? Daarbij komt dat die niet in één enkele map zitten. Morgen (nee, dan zal ik daar geen tijd voor hebben) of overmorgen moet ik eens serieus zoeken.
Ik ga hem immers zo fel missen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten