maandag 6 mei 2019

Verloren dag?

Deze maandag voelt echt aan als een verloren dag.

Om te beginnen, na onze brunch (en het nieuws dat het lichaam van het in Merksem verdwenen meisje gevonden werd) weer tevergeefs enkele uren besteed aan die belastingaangifte: telefoneren naar de belastingdienst waar ze weliswaar heel vriendelijk waren maar ons niet echt konden helpen: 'Probeer eens via een andere browser, Firefox bijvoorbeeld... Ha, dat werkt dus ook niet... Tja, ik vermoed dat de site overbelast is... Er zijn nog problemen gemeld... Ik weet het, heel vervelend maar eigenlijk hebben jullie nog tijd genoeg hé. Weet je wat? Probeer morgen of zo nog eens...'

Daarna onze uitgebreide wekelijkse boodschappen, maar eerst een bezoekje aan "onze" garagist op de weg naar Sint-Truiden, die ook voor Subaru 2 zorgde. Subaru 3 moet immers nieuwe banden krijgen en na enkele prijzen online te hebben vergeleken, bleek "onze" garagist de beste. Dat betekent wel dat er volgende week meer dan 600 euro uit onze portemonnee verdwijnt. Weer meer dan zes keer niet naar de kapper gaan voor mij dus!😉

Na die boodschappen die toch enkele uren duurden, voor het avondeten gezorgd. Het is nog steeds heel koud (vandaag haalden we amper 11°C maximum, het regende en er viel zelfs even smeltende sneeuw) en ik dacht dat zuurkool nog wel eens zou smaken. Zuurkool, daar horen aardappelen bij, dus aten we voor de eerste keer sinds het bezoek van broertje nog eens aardappelen.

Gelukkig vond ik toch wat tijd om te lezen na het eten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten