zondag 15 mei 2022

IJverige zondag voor Roger

Ik vergiste me gisteren: het lukt Roger wel om die foto's te scannen, alleen is het veel meer werk dan voor de reeks over Congo. Hij is daar de hele middag en avond mee bezig geweest en ik ben hem zo dankbaar! Volgende keer dat we Nany bezoeken, kunnen we haar die herinneringen tonen! Voor mij zijn digitale foto's ook interessanter dan papieren foto's vermits je er kunt op inzoomen. 

Nany zei aan telefoon dat de pijn maar niet vermindert. Toch vond ik haar stem veel minder flauw en klagerig vandaag.

Het is prachtig weer deze dagen maar echt genieten doen we er niet van. Het poortgebouw is nog steeds heel rommelig, dus is aan die kant van het huis gaan zitten niet echt aangenaam. En aan de terraskant heeft de aannemer destijds allerlei andere rommel achtergelaten. Rommel die hij nu al maanden belooft te komen ophalen! Eigenlijk jammer allemaal: de vlierstruiken staan prachtig in bloei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten