zondag 14 januari 2024

Receptie en verjaardagen

Vandaag organiseerde onze gemeente de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Hoewel het niet meer in open lucht te doen is, gingen we er niet naartoe: ik zie me geen uren meer rechtstaan, zelfs niet aan een statafel.

Ik telefoneerde wel naar onze Matadi-vriend Roger Beeckman die vandaag 95 jaar wordt; en naar Elena die haar 13 jaar viert. Vriend Roger zat, met Lily, bij vrienden en had dus niet veel tijd voor een babbeltje; Elena had des te meer te vertellen. Onze verjaardagskaart was wel nog niet aangekomen, evenmin als mijn brief voor Eva. 

Eigenlijk vind ik dat erg van de post: elk jaar worden de diensten duurder maar tegelijkertijd slechter. Broertje klaagde er ook over: hij vroeg me vandaag in een mail morgen mijn Roger een gelukkige verjaardag te wensen vanwege hem en schoonzusje, "want onze kaart zal zeker te laat aankomen".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten