maandag 15 januari 2024

Roger 80 jaar!

Vandaag, om 23:30 uur, wordt Roger 80 jaar! Na onze brunch liet ik hem eerst alle wensen van vrienden en familieleden beantwoorden (via mail, berichtjes, Facebook enzovoort). 

Terwijl ik later begon op te ruimen (en Roger de kachel wilde aansteken) werd er gebeld (wat ik, die in de keuken was, niet had gehoord maar Roger, die in de salon was, gelukkig wel). Vriendin Liliane met een wenskaartje én een heuse fles champagne! We praatten een poosje (en ik mag het boek van Annys langer houden).

Hoewel de zon prachtig scheen zolang Liliane hier was, begon het kort na haar vertrek serieus te sneeuwen. We haastten ons dus de bestelde niertjes te gaan afhalen in Heers. Want voor deze avond had ik Roger eindelijk nog eens niertjes al Jerez beloofd, die ik opdiende na een paar glazen champagne met olijven. Niertjes zijn niet mijn favoriete gerecht en voor mij werd het dus een heerlijke (Roger lust dat niet, dus eten we dat bijna nooit) omelet met champignons!

Later keken we nog een paar uur samen naar gedigitaliseerde familiefilmpjes op mijn scherm. Ik had gisteren stiekem naar filmpjes gezocht over familiefeestjes en -reünies van zijn kant. Gezellig... maar we werden er weer zo nostalgisch van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten