vrijdag 12 juli 2013

Verbouwingen

Roger heeft eindelijk een oplossing gevonden voor het plaatsen van isolatie achter de lambrisering in de bibliotheek. Vandaag, na onze wandeling (daarover spreek ik in een volgende post) is hij aan het werk gegaan, en ik zie dat het heel goed zal worden.

In Antwerpen heb ik ook vaak lang geduld moeten oefenen, maar uiteindelijk heeft Roger dat  grote pakhuis toch bijna helemaal omgetoverd tot een “paradijs”, zeker voor de “kindjes”.

Een deel van dat vroegere huis van ons staat weer te koop: http://www.immovast.be/immowebsite.php?id=7902462

Hoe vaak zijn daar, sinds wij het verkochten (ik weet het, Roger, aan een veel te lage prijs als ik zie wat er nu wordt gevraagd voor slechts een deel ervan!) wel al delen van verkocht en/of verhuurd?

Maar kom, zo zie ik geregeld op het Internet hoe het er nu uitziet.

watermark.php3 Een deel van wat vroeger onze kelder was

watermark4.php en dit was vroeger het atelier van Roger (foto’s immowebsite)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten