vrijdag 18 oktober 2019

Bezoek

'Wanneer horen we nog iets van die afbreker, denk je?' vroeg ik gisteren nog aan Roger. Hij wist het niet.
'Straks is er weer een jaar voorbij en staan die stallen er nog', besloot ik eerder slecht gezind.

Deze ochtend dachten we eraan vandaag op bezoek te gaan bij Rogers broer die onlangs werd geopereerd. Roger belde hem op en toen bleek dat er vandaag andere mensen bij hem zouden langskomen, besloten wij ons bezoek uit te stellen.

En dat was een geluk!
Kort daarop kregen we immers bezoek van een boomkenner die de bomen in onze wei kwam onderzoeken.

Die was pas weg of buurvrouw Marie-Claire belde aan. Bij een kopje thee wisselden we eindelijk nog een paar uur leuke en minder leuke nieuwtjes uit.
Ze vertelde me ook over de schoenendoos-actie waar haar zus en zij heel actief aan meewerken. Misschien kan ik ook zo'n schoenendoos vullen? De doos versieren is wel een ander paar mouwen, onhandig als ik ben!

Marie-Claire ging net weg... toen de aannemer, over wie ik gisteren nog klaagde, aanbelde.
Bij een paar kopjes koffie legde hij uitgebreid uit hoe hij de afbraak van die stallen zou aanpakken.
'Waarschijnlijk binnen enkele weken al', beloofde hij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten