donderdag 24 oktober 2019

Boodschappen na een bezoek aan de cardioloog

We vertrokken vrij vroeg, zonder te eten. Roger werd immers verwacht bij de cardioloog.
Terwijl hij onderzocht werd, bleef ik in de auto: ik besefte goed dat de afstand parkeerterrein-cardiologie te lang zou geweest zijn voor mijn buik/rug

Ik bleef dus in de auto lezen... maar viel even in slaap. Toen  Roger terugkwam, vertelde hij me dat alles in orde bleek.

Daarna deden we onze boodschappen. Bij de eerste twee winkels stapte ik mee uit de auto maar bij de derde en vierde winkel stelde Roger spontaan voor de boodschappen verder in zijn eentje te doen.
Ik bleef dus weer in de auto zitten lezen en soezen.

O ja, Roger heeft ook bestellingen geplaatst bij Sinterklaas in de laatste winkel.

We reden terug naar huis waar Roger brunchte en ik een half potje yoghurt at. Daarna zat Roger een hele poos aan zijn pc en ik in de relax . Weer te lezen en te soezen. Telkens als ik even opstond, bleek de pijn verminderd maar voorbij is het nog steeds niet. En ik weiger eender wat op te tillen.
Daarom zorgde Roger voor een soepje deze avond.
Ik at er een half bord van, hij twee. En daarna hadden we geen honger meer en ging ik weer zitten in de relax waar ik verder las en soesde.

Jammer van het heel mooie weer vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten