woensdag 7 juli 2021

Tegenwind

Rustige dag. Ik probeerde de keuken wat onder handen te nemen, wat uiteindelijk beperkt bleef tot vegen en wat opruimen. Roger was druk bezig in de tuin, ondanks een lichte pijn aan de armspieren (gevolg van de tweede prik, denkt hij en ik hoop dat hij gelijk heeft al lijkt me dat onwaarschijnlijk na zoveel tijd).

Even bezoek van de aannemer (er moest nog over enkele details afgesproken worden) die ons vertelde dat hij twee maand geleden, bij het thuiskomen, zijn inwonende oude moeder dood aantrof.  Een oude vrouw, oké, maar toevallig net een week na haar tweede prik! 'Natuurlijke dood', zei de dokter. Waarom echter, vroegen de aannemer en ik ons af, wordt er in zulk geval niet telkens onderzocht of er toch geen verband is tussen het vaccin en dat plotse overlijden?

Daarna, verrassing: Roger voerde me naar een artikel online van 't Pallieterke, waar ik las over het project "Tegenwind". Dat ga ik zeker volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten