zondag 1 mei 2022

Oergezellig

Vandaag werden we verwacht bij Debby en Hendrik. Onderweg haalden we een vrouw op die ik via Debby had leren kennen maar die ik nog nooit in levende lijve had ontmoet. Het bleek al gauw dat die N. nog interessanter is dan zoals ik haar in onze wederzijdse mails leerde kennen. Dat werd dus een zeer aangename ontmoeting. Daarenboven had Debby mijn Antwerpse vriendin Jeannine uitgenodigd die ik al een paar jaar niet meer had gezien. Uiteraard hadden we elkaar heel veel te vertellen. Het werd dus een oergezellige middag op het binnenpleintje van Debby en Hendrik, met koffie of thee, bier of wijn, pralines en heerlijke chocoladetaart.  We hebben er ontzettend van genoten!

Toen we rond 21 uur thuiskwamen, merkte ik in de tuin de eerste klaproos! En thuis wachtte de volgende Limburgse monografie (over Paul Manderfelt, overleden in 2020, weer geschreven door Jan Gerits) op nalezing. Daar begin ik deze avond nog aan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten