donderdag 23 mei 2024

Uitstel

Een uur voor ik bij de chirurg werd verwacht, belde ik zijn secretariaat over een detail waar ik me nog vragen over stelde. En kreeg ik te horen dat ik op dat moment werd verondersteld in het ziekenhuis te zijn voor een foto van mijn heup, om een uur later, zoals afgesproken, op consultatie bij de chirurg te komen. 

Van die radiografie een uur voor de afspraak was mij niets gezegd! Uiteraard was ik niet goed gezind, boos zelfs: nu moest de afspraak bij de chirurg uitgesteld worden! 

Ik kreeg twee nieuwe afspraken, deze keer voor de foto en voor de raadpleging, sakkerde nog wat in mezelf en legde me dan bij het onvermijdelijke neer. En bedacht toen dat het nog een geluk was dat ik dat telefoontje pleegde! Anders waren we tevergeefs naar Sint-Truiden gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten