zondag 11 augustus 2024

Een terrasje in Borgloon

Prachtig weer vandaag en Roger stelde voor nog eens wat "rond te rijden" (en hier en daar enkele stappen te zetten dus). Toen we in Heks aankwamen, hoopte ik stiekem dat de tuin van Stephane Malais zou open zijn maar die blijkt wel degelijk gesloten. Jammer.

In Borgloon stelde Roger voor een "terrasje te doen". We liepen er wat rond, kozen uiteindelijk een terras in de schaduw, met niet te veel volk maar toch voldoende om onze hobby te kunnen uitoefenen. 

Hoewel het aanbod aan bieren veel minder rijk was dan wat de kaart liet vermoeden, genoten we daar toch een dik uur van onze drank, elkaars gezelschap en... het observeren van mensen.


Thuis warmden we een restje linzensoep op, beantwoordde ik nog een paar neven en werkte ik nog een poosje aan die adellijke doodsbrieven. Morgen wordt het heet (34°C) lees ik: ik ben blij dat  we dat "terrasje doen" niet weer hebben uitgesteld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten