maandag 19 augustus 2024

Opruimen of niet?

Vandaag kreeg de salon een poetsbeurt (en heb ik me weer geërgerd aan de door Roger gegenereerde rommel, wat hij dan weer niet begrijpt: voor hem is dat immers geen rommel 😀).  Gelukkig eindigt onze beginnende ruzie dan telkens in een gesprek (weliswaar niet over wel of niet opruimen, ik vermoed omdat we allebei heel goed weten dat we, na 49 jaar samenzijn, niet veel meer aan elkaar zullen veranderen).

Deze keer spraken we af dat we volgende maand eindelijk Maj zullen bezoeken (ze is terug "thuis" na een verblijf in het ziekenhuis, las ik gisterenavond in een mail van haar), en herinnerden we ons dat twee jaar geleden ook al even werd gedreigd met een apenpokkenepidemie.  Eerlijk gezegd, ik was dat totaal vergeten (blijkbaar worden bij mij sommige herinneringen soms ook "opgeruimd")!

Maar... toen ik daarna even naar YouTube ging, werd me meteen dit gesprek van twee jaar geleden voorgesteld. Over die dreiging, met professor Perronne

Straks ga ik nog echt geloven dat mijn pc me kan horen (en misschien zelfs mijn gedachten lezen 😄).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten