donderdag 1 augustus 2024

Goed bestede dag

Deze ochtend heel vroeg een fel onweer met veel regen en we bereikten nog maar 25°C vandaag. Een ideale temperatuur en toch deden we nog steeds geen terrasje (hoewel het voor de rest droog bleef)! 

De werkkamer kreeg immers eindelijk een beurt (altijd een hele gymnastiek en nu nog moeilijker dan vroeger voor mij), we gingen bier kopen en vernamen van haar zus dat Maj vrij ziek is, ik kreeg een mail van Jo Corstjens: onze afspraak moet uitgesteld worden, en ik belde met overbuurvrouw Marie-Claire die pas oma is geworden!

Ik beantwoordde ook een mail van vriendin Bernadette (wier buurman plotseling is overleden bij het joggen) en dan kreeg ik een mail van Jan Gerits met de tekst van de volgende Limburgse monografie die ik nu, na ons avondmaal (na een glas gazpacho, niertjes "al jerez" voor Roger en omelet met tomaat voor mij) en een chatmomentje met zus Bie, ga beginnen nalezen. 

Weer geen "terrasje gedaan" vandaag dus maar de dag werd goed besteed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten