woensdag 30 mei 2018

Afspraak met Roger

Tot 29°C in de schaduw vandaag in ons dorp en het is een drukkende warmte (regen, zelfs met een onweer, zou echt welkom zijn!).

Hoewel Roger en ik een "date" hadden, heeft hij toch wat tijd besteed aan het maaien van netels in de wei (die eet een schaap immers niet). Ondertussen werkte ik voort aan de vertaling.
Zodra we klaar waren, brachten we spullen naar het containerpark.

Daarna vonden we dat we een terrasje hadden verdiend. Het werd weer de tuin van Stephane Malais in Heks, waar vandaag ongewoon veel volk zat: er traden twee accordeonspelers op.






Eigen foto's
Dan was het tijd voor het avondmaal (dat ik nog moest klaarmaken)... en, terwijl ik daarna lag te lezen in de relax, kwamen er zo goed als tegelijkertijd een berichtje van de echtgenote van "mijn zieke" en een telefoontje van mijn moeder aan: "mijn zieke" werd vandaag uit het ziekenhuis ontslagen.

Later kreeg ik de drukproeven van het volgend nummer van Oostland (publicatie van de KVLS) aan. Die ga ik straks beginnen nalezen maar eerst nog enkele bladzijden uit mijn vroegere dagboeken overtypen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten