zaterdag 19 oktober 2019

Veel regen en een niet geplande aankoop

Weer veel regen vandaag!
We gingen bier kopen (en kregen weer twee flesjes cadeau) en liepen daarna even rond in de Action. Waar ik enkele spulletjes kocht voor zo'n schoenendoos. Hoewel, ik herhaal het, een schoenendoos versieren blijft een probleem voor mij.

Daarna, vermits het nog steeds regende, een "wandeling" in de Kringwinkel van Sint-Truiden. Waar Rogers oog meteen viel op een soort relax die ik ook mooi vond. We kochten hem voor 25 euro (maar hebben wel twee andere "zetels" - luie stoelen of fauteuils dus - uit de salon moeten halen: anders geraakte die echt veel te vol).

Hendrik en Debby, zoals we aan telefoon zegden deze avond: als jullie willen, krijgen jullie twee zetels (ik weet dat Zeger er de plaats niet voor heeft en dochterlief en schoonzoon zijn echt gesteld op dat gebied).

Eigen foto
Toen we de Kringwinkel buitenkwamen, regende het niet meer en Roger wilde nog wat rondwandelen in Sint-Truiden.
Ik vermoed dus dat hij voldoende beweging kreeg vandaag.

Na het avondmaal werkten we nog voor de werkgroep WO I-II. Ik was al lang klaar met "mijn" dorpen maar Roger moest nog beginnen. Ik hielp hem en toch zijn we bezig geweest tot over 22 uur (en we zijn nog niet klaar).

Nu zou ik nog een paar bladzijden van mijn vroegere dagboeken moeten overtypen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten