zaterdag 9 oktober 2021

Afspreken?

 

Onlangs had ik met Koen De Cauter aan telefoon afgesproken dat we nog dit jaar zouden samenkomen, hij, Juan en Bernadette Masondo, Jopie Jonkers en wij. Koen nam contact op met Ivo Hermans die nu een restaurant uitbaat in de buurt van Leuven (we zochten een plek die voor ieder van ons niet te ver is en waar Koen en Jopie eventueel muziek kunnen maken - Juan speelt geen gitaar meer wegens gezondheidsproblemen). De vroegere Koerier van Navarra in Leuven zou ideaal zijn geweest, maar die bestaat niet meer.

In die nieuwe gelegenheid is het onmogelijk, belde Koen me vandaag, wegens "een uitleg van Ivo waarvan hij niet veel had begrepen". Koen stelde dan een gelegenheid in Oud Heverlee voor, waarvan hij de uitbater kent maar waarvan hij geen telefoonnummer heeft. Ik heb dat telefoonnummer opgezocht (Koen heeft geen internetverbinding) en Koen gevraagd zelf een afspraak te maken, vermits hij die plek kent en ik niet. Liefst, zoals we al eerder hadden afgesproken, na eind oktober... en toen kwam Koen met het idee om iets te regelen voor onze verjaardagen (van hem, Bernadette en mij), dus rond 22 november. Als hij dat geregeld krijgt, het zou wel heel "plezant" zijn (Koen wordt 71 op 22 november, ik diezelfde dag 72 en Bernadette 76 op 23 november).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten