vrijdag 13 augustus 2021

Afspraak met Debby en Hendrik

Ze wachtten al op ons op dat ruime caféterras in hun buurt toen wij om 18 uur aankwamen na meer dan anderhalf uur rijden. We bestelden een "Bolleke" bij wijze van aperitief en... hoewel vandaag de warmste dag van de week was, werd het na een poosje vrij koel.

We verhuisden dan naar hun huis waar zij een heel lekkere en rijke pastaschotel bereidden terwijl we enkele hapjes aten, gezellig converseerden en hun verdere vakantieplannen bespraken. 

Ons avondmaal was heel lekker maar... weer had ik het gevoel te veel gegeten te hebben daarna! We keuvelden verder, luisterden naar mooie muziek en iets over 23:30 uur besloten Roger en ik terug naar huis te vertrekken. We kwamen, na weer de 313 getrotseerd te hebben, hier aan iets over 01 uur en ik denk dat ik meteen ga slapen, zo moe voel ik me. Het waren heel aangename uren in gezelschap van Hendrik en Debby... maar die afstand en vooral die snelweg zijn zo vermoeiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten