woensdag 11 augustus 2021

Binnenkort eindelijk begin van de behandeling?

Mijn bloeddruk moest daarvoor even dalen én ik wist dat de pilletjes die ik met dat doel slik enkele weken nodig hadden om aan te slaan. 

Gisteren en vandaag heb ik het gevoeld: ze beginnen serieus te werken, die pillen! Twee keer even het gevoel gehad dat ik zou flauwvallen (door een bloeddrukval, gevoel dat ik goed herken omdat ik dat heel lang geleden nog heb gehad). Een heel onaangename gewaarwording en ik moest denken aan enkele kennissen die daar geregeld last van hebben: vreselijk!

Maar kom, blijkbaar zal ik nu heel snel die behandeling kunnen aanvatten. Hopelijk zorgt die niet voor ook te veel bijwerkingen (ik heb erover gelezen en ben er wat bang voor)! 

Eigenlijk is het eigenaardig: je voelt je vaak beter zonder de medicijnen of behandelingen die je moet slikken of ondergaan "om je beter te voelen"! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten