dinsdag 12 september 2023

Hapjesmaaltijd

We gingen vandaag nog eens op de kindjes passen. Eva kwam doodmoe thuis van school, Matthias fit genoeg om tijdens het vieruurtje vol enthousiasme te vertellen over zijn "MineCraft"-creaties en iets later Elena die (terecht) klaagde over een veel te zware boekentas. 

Na het vieruurtje overhoorde ik een lesje Frans van Matthias, hielp ik Elena met een les latijn en speelden Eva en  ik nog lang met de kaarten. We zaten heel de tijd op het terras waar het frisser was dan binnen (maar waar ik mijn eerste muggenbeten van dit jaar opdeed).

Om 17 uur werd Matthias door zijn papa opgehaald voor een avondje vader-zoon en iets voor 18 uur kwam dochterlief thuis van haar werk, om 18:15 uur gevolgd door Zeger.

En dan volgde een heel gezellige en lekkere "hapjesmaaltijd" (ik heb jammer genoeg geen foto's gemaakt van die - weliswaar niet steeds zo gezonde - hapjes, zo druk had ik het met converseren, luisteren, lachen en genieten). 

Kortom, het werd een heel aangename avond maar de meisjes gingen wel wat laat slapen (maar Matthias nog later, want hij en zijn papa zouden pas na ons vertrek thuiskomen). 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten