vrijdag 22 december 2023

Nog niets gehoord van die bank

Die bank heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen (dat had ik ook niet van hen verwacht hoewel ik het eigenlijk vanzelfsprekend zou gevonden hebben). Morgen begint het kerstweekend, op tweede kerstdag (dinsdag dus) zijn de banken gesloten: ik ben benieuwd of ik woensdag een telefoontje zal krijgen. En hoe lang het dan nog zal duren voor ik een afspraak bemachtig. 

Ik heb het niet over onze bank hé! Gisteren had ik even vriendin Liliane aan de lijn (nee, er zal geen tijd meer zijn voor een bezoekje aan haar deze week) en ze vergeleek de werkwijze van die bank met haar eigen bank waar ze heel tevreden over is. Dat bleek toevallig dezelfde bank te zijn als waar wij klant zijn (en waarvoor Roger vroeger werkte) en we gaan helemaal akkoord met haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten