Ik heb vandaag weer uren (echt!) verloren met telefoneren. Naar die bank natuurlijk. Telkens was het minuten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg, telkens werd ik daarna gesust met de belofte dat ik zou teruggebeld worden zodra de beheerder van het betreffende dossier beschikbaar was. Daarna weer tevergeefs wachten. Ik belde dan telkens opnieuw na een uurtje en rond 16:30 uur, eindelijk, kreeg ik de goede persoon aan de lijn.
Hij dacht op 21 maart dat ik bij het tekenen voor de volmacht automatisch tekende om een bankkaart aan te vragen, maar hij vergiste zich (!?). "Gelukkig" heb ik voor vrij snel een afspraak kunnen maken. Maar ik zal daarna nog een vijftal werkdagen moeten wachten voor ik die bankkaart krijg! Dat betekent dat ik voor die Limburgse monografieën nog geen enkele betaling kan verrichten voor volgende week.
Eigenlijk vond ik dat geknoei zo ongelooflijk dat ik toch eens online zocht naar reviews over die bank (ik ga hier niet verklappen over welke bank het gaat). 92% van de reviews geven de bank als score "zeer slecht"!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten