zondag 15 december 2019

Bezoek

Vandaag waren we op bezoek bij onze vrienden uit Ronse.

Heel lekker gegeten, uitstekende wijnen gedronken, gezellig bijgepraat, veel gelachen, herinneringen opgehaald, over politiek en onderwijs gesproken (vriendin heeft ook lesgegeven).

En, voor de kaasschotel, een lange wandeling door Ronse. Gelukkig hadden we veel beter weer dan de laatste dagen.
Ik had jammer genoeg mijn gsm niet meegenomen en kon dus geen foto's maken tijdens de wandeling... want we hebben heel mooie gebouwen gezien.
Ronse lijkt me een aangename, interessante en mooie stad.

Vlak voor we zouden vertrekken, kwamen de oudste zoon en zijn vrouw er aan, met hun kinderen die een poosje zouden logeren bij hun opa en oma.

En dan zijn Roger en ik terug naar Haspengouw vertrokken. Net geen twee uur rijden.
Ik kreeg heimwee naar de tijd dat onze vrienden en wij in Antwerpen woonden en we te voet naar elkaar konden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten