dinsdag 22 december 2020

Complottheorie?

Ik probeer het deze avond kort te maken om mijn gewrichten te besparen. 

Na een dag bijna constant in slaap vallen (normale reactie op het onder mijn tong laten smelten van mijn persoonlijke homeopathische korreltjes, verkregen via onze vroegere huisarts vermits ze niet meer in de handel zijn toegelaten) was ik rustig aan het kijken naar nog eens een aflevering van "Zeg eens A" toen Roger me dit aanraadde.

Ik weet het, "anonieme reageerders", weer een "complottheorie", en eigenlijk hetzelfde als wat ik al weken lees en zie op Franstalige vlogs waar ik niets meer heb over verteld. Alleen... kreeg ik een zelfde antwoord op veel vragen die ik me stel, al kreeg ik geen antwoord op mijn voornaamste vraag: is zulk complot echt mogelijk op wereldschaal?

Er wordt wel geantwoord op een andere vraag die ik me al lang stel: waarom de officiële media (al veel langer uiteraard) zo politiek correct zijn: die journalisten zouden gewoon bang zijn hun job te verliezen! 

Het is in het Nederlands deze keer en echt interessant. Hier kun je zelf kijken en luisteren. 

Ik kijk nu nog even verder naar die aflevering van "Zeg eens A" voor ik onder ons dekbed kruip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten